Veelgestelde vragen

Looking for work!
Hoe schrijf ik mij in?

Ga naar de pagina Inschrijven en vul het formulier in, voeg je CV toe en verstuur het formulier. Vervolgens neemt één van onze medewerkers contact met je op.

Wat moet ik meenemen tijdens het intakegesprek?

Om je inschrijving goed te regelen, hebben we onderstaande gegevens van je nodig:

  • Identiteitsbewijs (paspoort of ID-kaart)
  • Een Curriculum Vitae (cv)
  • Certificaten
  • Diploma’s en/of getuigschriften
  • Indien je buiten Nederland woonachtig bent; Het pasje van je zorgverzekering en de brief van de belasting met je BSN-nummer (voorheen SOFI-nummer)
Wanneer wordt mijn salaris overgemaakt?
  • Werknemers: werkbriefjes moeten op woensdag ontvangen zijn. Wekelijks wordt op donderdag het salaris uitbetaald.
  • ZZP-ers: uitbetaling is op vrijdag, 14 dagen na ontvangst van de factuur.
Wat moet ik doen bij ziekte?

Neem telefonisch contact op voor 9 uur ‘s ochtends met ons kantoor en de opdrachtgever. Dit in verband met de ziekmelding bij het UWV.

Aan wie moet ik doorgeven wanneer ik weer beter ben?

Geef dit door aan ons kantoor, het UWV en de opdrachtgever.

Wat moet ik doen bij een klacht?

Bij Nautic Jobs doen we altijd hard ons best om iedereen tevreden te stellen, maar er kan natuurlijk altijd iets mis gaan. U kunt contact opnemen per mail, t.a.v. Klacht Nautic Jobs, maar uiteraard willen we u ook telefonisch te woord staan en kunt u langskomen voor een afspraak.